tirsdag 19. mai 2009

Ok jeg kjeder meg helt sykt! har innlevering av min 100 siders novel paa torsdag og mangler en del for aa si det mildt! Blogg er ikke helt min greie...
dere lurer sikkert paa hvordan jeg har hadd det siden sist jeg skrev.. altsaa de siste 5 maanedene eller noe.

det har vaert veldig bra! Opp og ned kan man vel si men for det meste svaert bra. Har hatt mine moments hvor jeg virkelig har savnet norge. Men saa har det vaert stunder hvor jeg ikke vill hjem..
Lat som jeg er gidder jeg ikke og skrive om alt siden det kommer til a ta aaalllllllt for lant tid. Men kort sagt har jeg vaert med venner, besokt line et par ganger, dratt til Forks hvor twilight er bassert paa, handlet alt for mye av klaer og slikt og dratt paa KONSERTER.
Gud jeg elsker Seattle det er saa sykt mange konserter man kan dra paa. siden jeg kom hit har jeg vaert paa folgende konserter;

Boys like girls, angels and airwaves og weezer. for med Veronica, Julie og Laura
shwayze og varmopp band men hsuker ikke navnene. For med Dugan og Veronika
Varmopp band og Kate Perry. For med Veronica og shopie
Pussycat dolls og BRITNEY SPEARS!!! AWESOME! For med Veronica, Anna og Marissa
Cobra starship, Hey Monday, All time Love, METRO STATION , Fall Out Boy. For med Line og Colton.

For jeg drar hjem haaper jeg og faa dratt til Tyler Hilton Konsert med Dara og The Offspring Konsert med Cory! GLEDER MEG!

Graduation er om 17 dager. Fikk the cape and gown today. Skjonner ikke hvorfor jeg gledet meg saa sykt mye for aa faa det. Den tar p[[ en maate ikke av..

Gleder meg til helgen! Paa fredag skal Casey ha fest og paa lordag skla jeg paa en cabin med 30 andre folk.. unfortunately er det totally PG13 men kommer til aa bli morsom uansett!

Har ikke vaert saa veldig aktiv med kamerat, guud jeg er saa lat.. sorry altsaa men ja dere for noye dere med at jeg faktisk skrev noe i guess.

ps OMG gossip girl season finally!

xoxo

2 kommentarer:

am sa...

SSYYYKT BRA AMANDA. DU HAR VÆRT PÅ MASSE KONSERTER JEG ER DØNN MISUNNELIG PÅ DEG FOR.
Boys like girls, angels and airwaves og weezer, Kate Perry, Pussycat dolls, Cobra starship, All time Love, metro station , Fall Out Boy, og om du skal på Tyler Hilton og The Offspring. du er dønn heldig. gleder meg til pstereo og hovefestival her i norge, men ville heller ha vært på de du har vært på der. digg nok! kos deg videre den siste måneden, amanda =D vi sees. er foresten blitt venn med din tidligere nabo anikken. og blitt sammen med ei i 3. på skolen, pia. hilsen anne-marthe

Monika Amundsen sa...

Boys like girls, angels and airwaves

åååh, digger de! Du er heldig!